Browsing by Subject การอ่านขั้นอุดมศึกษา

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 13 of 13
Issue DateTitleAuthor(s)
2010Development of a reading instructional model using the 4MAT system and music to enhance vocabulary acquisition for English reading comprehension and attitude towards learning of undergraduate studentsNakonthep Tipayasuparat
2011Development of an English for Academic Purposes course using content and language integrated learning approach to enhance reading and writing skills of undergraduate studentsBurajt Phoodokmai
2014EFFECTS OF CHRISTIAN THEOLOGICAL ENGLISH READING USING CONCEPT-ORIENTED READING INSTRUCTION TO ENHANCE READING COMPREHENSION AND READING MOTIVATION OF UNDERGRADUATE STUDENTSJenjira Kiriratnitikul
2012The Effects of extensive reading using a learner autonomy training on reading ability and reader autonomy of Thai university studentsPaweena Channuan
2013Effects of personal intelligence reading instruction on English reading ability and reading engagement of Thai university studentsSalila Vongkrachang
2559การพัฒนารูปแบบการเรียนการสอนตามแนวคิดการอ่านจากต้นแบบและกลวิธีผังสัมพันธ์ของความหมายเพื่อส่งเสริมความสามารถในการอ่านเชิงวิเคราะห์ของนิสิตนักศึกษาระดับอุดมศึกษาทัศนีย์ เศรษฐพงษ์
2520การศึกษาความสนใจในการอ่านและการใช้ห้องสมุดคณะของนักศึกษามหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ ปีการศึกษา 2519ผลิวัลย์ รองสวัสดิ์
2545การเปรียบเทียบความเข้าใจในการอ่านเนื้อเรื่องภาษาอังกฤษที่เหมาะกับเพศ ระหว่างนักศึกษาชั้นปีที่ 1 เพศชายและเพศหญิง ที่มีผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนภาาษาอังกฤษในระดับต่างกันถิรวัฒน์ ตันทนิส
2519การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ในการฟังและการอ่าน ของนักศึกษาระดับประกาศนียบัตรวิชาการศึกษา ที่ใช้หนังสือแบบเรียนวิชาภาษาอังกฤษ ต่างกันในวิทยาลัยครูชนาธิป ชรินทร์สาร
2525การใช้วารสารวิชาการของนักศึกษาวิทยาลัยครูกำแพงเพชรเตือนใจ เกียวซี
2519การใช้แบบฝึกหัดชนิดโคลซเพื่อฝึกความเข้าใจในการอ่าน สำหรับนักศึกษาวิทยาลัยครูปีที่สองจุรีย์ แสงแก้ว
2519ความสามารถในการอ่านและการเขียนภาษาอังกฤษ ของนักศึกษาชั้นปีที่หนึ่งในระดับมหาวิทยาลัยกุสุมา มะนะสุนทร
2540ผลของตัวชี้นำการอ่านด้วยคำถามในบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอน ที่มีต่อความสามารถในการอ่านภาษาไทย ของนักศึกษาระดับประกาศนียบัตรวิชาชีพอรัญญา สายหมี