Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Degree Disciplines
Help
For Staff Sign on:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CUIR at Chulalongkorn University
Browsing by Subject พฤติกรรมผู้บริโภค
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ก
ข
ฃ
ค
ฅ
ฆ
ง
จ
ฉ
ช
ซ
ฌ
ญ
ฎ
ฏ
ฐ
ฑ
ฒ
ณ
ด
ต
ถ
ท
ธ
น
บ
ป
ผ
ฝ
พ
ฟ
ภ
ม
ย
ร
ฤ
ล
ฦ
ว
ศ
ษ
ส
ห
ฬ
อ
ฮ
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 340
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2011
The behavior of Thai consumers on Korean-styled rhinoplasty surgery in Thai aesthetic clinics
Savita Kritalukkul
2021
Chinese consumers’ exposure to Weibo posts, awareness, and behavioral tendency regarding environmental issues
Xue Gao
2020
Coffee consumption behavior and SWOT analysis: a coffee shop in Hat Yai
Narinthorn Foithong
2021
Consumers’ perceived credibility of beauty key opinion leaders and online engagement with beauty brands on Twitter
Natchapa Deeudomwongsa
2020
Consumer’s media exposure, motivation, and engagement on “call me emperor” mobile game
Yun-jung Chung
2013
EFFECT OF KOREAN WAVE ON YOUNG VIETNAMESE CONSUMERS : CASE OF KOREAN RESTAURANT POPULARITY
Dat Tuan Tran
2015
EFFECTS OF FOREIGN BRAND NAMES AND PRODUCT TYPES ON CONSUMER BEHAVIOR
Photchanath Phongpanich
2010
Factors influencing the change in customer knowlegde sharing behavior in online customer communities
Sawitree Boonmee
2011
The impacts of opinion leaders towards purchase decision under different types of product involvement : a cross-cultural study
Pongsiri Tejavibulya
2014
Reference Group Influences on Consumer's Product and Brand Decisions
Nathathida Kovitcharoenkul
2020
Relationship between personality traits and consumer behavior in purchasing fashion apparel on electronic commerce platforms
Pichanan Toonkamthornchai
2015
RELATIONSHIPS BETWEEN CONSUMPTION VALUES, PERSONAL CHARACTERISTICS AND BEHAVIORAL INTENTIONS IN MOBILE SHOPPING ADOPTION AMONG DIFFERENT PRODUCT AND SERVICE TYPES
Rujipun Assarut
2012
Thais and Koreans attitudes and consumer behavior towards premium coffee
Sasivimon Paisansuthidej
2549
กระบวนการสร้างอัตลักษณ์ของผู้ใช้บัตรเครดิตในกรุงเทพมหานคร : กรณีศึกษาบริษัท ท่าอากาศยานไทย จำกัด (มหาชน)
หทัยชนก อริยทันโตศรี
2543
กระบวนการสังคมกรณ์ของผู้บริโภคกับพฤติกรรมการซื้อสินค้าของเด็กในจังหวัดเชียงใหม่
เบญจมาภรณ์ เมฆรา
2546
กระบวนการสังคมกรณ์ของผู้บริโภคและพฤติกรรมการซื้อสินค้าของผู้บริโภคเด็กในกรุงเทพมหานคร
ทรรศยา เทียมเมธ, 2520-
2542
กระบวนการและประสิทธิผลของการวางสินค้าในละครโทรทัศน์
เสริมยศ ธรรมรักษ์
2558
กระบวนการและปัจจัยการตัดสินใจซื้อที่อยู่อาศัยในโครงการพัฒนาอสังหาริมทรัพย์ขนาดเล็ก : กรณีศึกษา เขตลาดพร้าว กรุงเทพมหานคร
ปกรณ์ พันธ์จิตวุฒิชัย
2554
กลยุทธ์การขยายตราสินค้าโทรศัพท์มือถือกับภาพลักษณ์ตราสินค้าหลัก ก่อนและหลังการขยายตราสินค้า
สุบรรณ มณีมูล
2551
กลยุทธ์การจัดการเชิงประสบการณ์ลูกค้าของกลุ่มธุรกิจเครื่องสำอาง
วริษา นันทิยานนท์