Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Degree Disciplines
Help
For Staff Sign on:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CUIR at Chulalongkorn University
Browsing by Subject English language -- Writing
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ก
ข
ฃ
ค
ฅ
ฆ
ง
จ
ฉ
ช
ซ
ฌ
ญ
ฎ
ฏ
ฐ
ฑ
ฒ
ณ
ด
ต
ถ
ท
ธ
น
บ
ป
ผ
ฝ
พ
ฟ
ภ
ม
ย
ร
ฤ
ล
ฦ
ว
ศ
ษ
ส
ห
ฬ
อ
ฮ
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 28
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2005
Characteristic features in English acknowledgements written by Thai graduates : indicators for Thai English
Kunlaphak Kongsuwannakul
2006
A comparative study of the effects of the task-based instruction, the form-and-task-based instruction, and the conventional instruction on the students' English learning achievement and writing ability
Sasidhorn Soonklang
2012
The development of a form-focused web-based instruction to enhance the English grammatical and writing competence of Thai undergraduate sports science students
Thanawan Suthiwartnarueput
2011
Development of an English for Academic Purposes course using content and language integrated learning approach to enhance reading and writing skills of undergraduate students
Burajt Phoodokmai
2007
The effects of a test taker-centered computer-based writing test on Thai first year university students' English writing performance
Tanyaporn Arya
2015
Effects of creative writing instruction using drama techniques on English creative writing ability of upper secondary school students
Wipada Sutthiroj
2013
EFFECTS OF DIFFERENT TYPES OF CORRECTIVE FEEDBACK INCORPORATING WITH TEACHER-STUDENT CONFERENCE ON UPPER SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ ENGLISH WRITING ABILITY
Kamonporn Ongphet
2021
Effects of genre-based approach with graphic organizers on argumentative writing ability of EFL secondary school students
Ratchaneekorn Uamsiri
2007
Effects of self-monitoring writing strategies instruction on English writing ability of pre-cadets
Duangkamol Phochanapan
2017
Effects of the genre-based writing instructional module in a blended learning environment on english writing ability and thinking skills of thai undergraduate students
Patricia Visser
2007
The effects of types of peer feedback and levels of general English proficiency on writing achievement of KMITNB students
Raveewan Wanchid
2015
EFFECTS OF WRITING INSTRUCTION BASED ON TOULMIN MODEL IN FLIPPED LEARNING ENVIRONMENT ON ARGUMENTATIVE WRITING ABILITY OF UNDERGRADUATE STUDENTS
Pattaramas Jantasin
2009
An investigation of the use of lexical cohesion in expository writing by chinese students
Zhou Chaorun
2015
MULTIDIMENSIONAL SCAFFOLDING IN DYADIC INTERACTION IN ENGLISH WRITING WITH COMPUTER : A CASE STUDY OF CHULALONGKORN UNIVERSITY UNDERGRADUATE STUDENTS
Rawiwan Buppanhasamai
2543
การพัฒนาความสามารถในการเขียนภาษาอังกฤษ ของนักเรียนประถมศึกษาปีที่ 6 โดยการใช้กระบวนการสอนการเขียนตามแนวคิดของบรู๊คสและวิทโธร
ผัสสพรรณ วิวัฒนศานต์
2554
การพัฒนารูปแบบการเรียนการสอนตามแนวการสอนแบบเน้นกระบวนการและผลงาน ร่วมกับการเรียนรู้ด้วยการนำตนเอง เพื่อเสริมสร้างความสามารถในการเขียนภาษาอังกฤษเชิงธุรกิจของนักศึกษาระดับปริญญาตรี
วิลาสินี พลอยเลื่อมแสง
2543
การพัฒนาหลักสูตรการเขียนภาษาอังกฤษเพื่อการสื่อสารธุรกิจ ตามหลักการจัดการศึกษาแบบเน้นผลการเรียน สำหรับนักศึกษาสาขาบริหารธุรกิจ วิชาเอกภาษาอังกฤษธุรกิจ สถาบันเทคโนโลยีราชมงคล
วรพร สุนทรวัฒนศิริ
2541
การศึกษาความคิดเห็นเกี่ยวกับข้อบกพร่องในการเขียนภาษาอังกฤษของนักศึกษาผู้ใหญ่สายสามัญ ระดับมัธยมศึกษาตอนปลาย กรมการศึกษานอกโรงเรียน กรุงเทพมหานคร
ธนิษฐา นาคสวัสดิ์
2531
การสอนทักษะการเขียนภาษาอังกฤษตามการรับรู้ของครูภาษาอังกฤษ ระดับมัธยมศึกษาตอนต้นในโรงเรียนมัธยมศึกษา สังกัดกรมสามัญศึกษา กรุงเทพมหานคร
ปาริฉัตร สรญาณธนาวุธ
2534
การเปรียบเทียบกระบวนการเขียนภาษาอังกฤษตามการรับรู้ของนักศึกษา ที่มีผลสัมฤทธิ์ทางการเขียนสูงและต่ำในสถาบันอุดมศึกษา กรุงเทพมหานคร
สุพรรณี ลือเกียรติไพศาล