Browsing by Subject Patient satisfaction
Showing results 1 to 18 of 18
Issue Date | Title | Author(s) |
1996 | An action research to improve health care services in JDW National Referral hospital | Tshering, Gado |
2012 | Customers’ satisfaction toward OPD service at Somdejphraphuthalertla Hospital, Muang District, Samut Songkram province | Ariyawan Khiewkumpan |
2004 | Development of the perceived community pharmacy service quality scale (PCPSQ) : client perspective | Patcharaporn Panyawuthikrai |
2007 | Effects of a multifaceted nurse-coaching intervention on diabetic complications and satisfaction in persons with type 2 diabetes | Rungrawee Navicharern |
2007 | Influence of length of stay on patient satisfaction with hospital care | Sanjaya Singh Thapa |
2013 | ORAL HEALTH-RELATED QUALITY OF LIFE AND PATIENT SATISFACTION TO THE PROSTHODONTICS TREATMENT AT FACULTY OF DENTISTRY, CHULALONGKORN UNIVERSITY | Peamate Boonmekhao |
2013 | PATIENT'S SATISFACTION AND QUALITY OF HEALTHCARE: CASE OF HOSPITALS IN HO CHI MINH CITY | Luan Nguyen Thanh |
2017 | PATIENT’S PERCEPTION AND SATISFACTION ON DENTAL IMPLANT THERAPY BY POSTGRADUATE DENTAL STUDENTS AND EXPERIENCED DENTISTS | Pat Vipattanaporn |
2019 | Service quality, patient satisfaction, and types of medical insurance towards the revisit intention to private hospitals among outpatients in South Tangerang City, Indonesia | Fena Amalia Untari |
2002 | The 30-Baht Scheme : utilization of the gold card and the patient satisfaction at the Chulalongkorn Memorial Hospital, Bangkok | Rinchen, Sonam |
2548 | การศึกษาการใช้การจัดการผู้ป่วยรายกรณี ต่อความพึงพอใจในบริการและจำนวนวันนอนของผู้ป่วยจิตเภท โรงพยาบาลราชบุรี | วราภรณ์ มารักษา |
2547 | การศึกษาการใช้ระบบการพยาบาลเจ้าของไข้ต่อภาวะซึมเศร้าและความพึงพอใจในบริการพยาบาลของผู้พยายามฆ่าตัวตาย โรงพยาบาลมะการักษ์ จังหวัดกาญจนบุรี | จารุวรรณ บุญไมตรีสัมพันธ์ |
2547 | ความพึงพอใจของผู้รับบริการ คลินิกพิเศษนอกเวลาราชการ โรงพยาบาลจุฬาลงกรณ์ | มยุรี ก้วยเจริญพานิชก์, 2524- |
2538 | ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการที่สถานีอนามัยขนาดใหญ่จังหวัดอุตรดิตถ์ | ราณี เชาวนปรีชา |
2541 | ปัจจัยที่เกี่ยวข้องกับการไม่มาตามนัดของผู้ป่วย ในการรักษาไข้มาลาเรียเชื้อฟัลซิปารัมที่มาลาเรียคลินิกและสถานีอนามัย อำเภอทองผาภูมิ จังหวัดกาญจนบุรี | ชมฬนาฎ สารีวงษ์ |
2556 | ผลของการใช้รูปแบบการพยาบาลเจ้าของไข้ของผู้ป่วยไตวายเรื้อรังต่อภาวะน้ำเกินและความพึงพอใจในบริการพยาบาล | นพมาศ ขำสมบัติ |
2549 | ผลของการใช้โปรแกรมการจัดบริการตามมาตรฐานการพยาบาลผู้ปว่ยนอกต่อความพึงพอใจในบริการของผู้รับบริการ และระยะเวลารอคอยในแผนกผู้ป่วยนอก โรงพยาบาลเมืองสมุทรปู่เจ้าสมิงพราย | ดวงกมล สายเทพ |
2545 | ผลของการใช้โปรแกรมการพัฒนาความเป็นเลิศในพฤติกรรมบริการด้านการให้ข้อมูลทางการพยาบาลต่อความพึงพอใจของผู้ป่วย แผนกอายุรกรรมและศัลยกรรมทั่วไป | อัจฉรา คงกิตติมากุล |