Browsing by Subject Patient satisfaction

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 18 of 18
Issue DateTitleAuthor(s)
1996An action research to improve health care services in JDW National Referral hospitalTshering, Gado
2012Customers’ satisfaction toward OPD service at Somdejphraphuthalertla Hospital, Muang District, Samut Songkram provinceAriyawan Khiewkumpan
2004Development of the perceived community pharmacy service quality scale (PCPSQ) : client perspectivePatcharaporn Panyawuthikrai
2007Effects of a multifaceted nurse-coaching intervention on diabetic complications and satisfaction in persons with type 2 diabetesRungrawee Navicharern
2007Influence of length of stay on patient satisfaction with hospital careSanjaya Singh Thapa
2013ORAL HEALTH-RELATED QUALITY OF LIFE AND PATIENT SATISFACTION TO THE PROSTHODONTICS TREATMENT AT FACULTY OF DENTISTRY, CHULALONGKORN UNIVERSITYPeamate Boonmekhao
2013PATIENT'S SATISFACTION AND QUALITY OF HEALTHCARE: CASE OF HOSPITALS IN HO CHI MINH CITYLuan Nguyen Thanh
2017PATIENT’S PERCEPTION AND SATISFACTION ON DENTAL IMPLANT THERAPY BY POSTGRADUATE DENTAL STUDENTS AND EXPERIENCED DENTISTSPat Vipattanaporn
2019Service quality, patient satisfaction, and types of medical insurance towards the revisit intention to private hospitals among outpatients in South Tangerang City, IndonesiaFena Amalia Untari
2002The 30-Baht Scheme : utilization of the gold card and the patient satisfaction at the Chulalongkorn Memorial Hospital, BangkokRinchen, Sonam
2548การศึกษาการใช้การจัดการผู้ป่วยรายกรณี ต่อความพึงพอใจในบริการและจำนวนวันนอนของผู้ป่วยจิตเภท โรงพยาบาลราชบุรีวราภรณ์ มารักษา
2547การศึกษาการใช้ระบบการพยาบาลเจ้าของไข้ต่อภาวะซึมเศร้าและความพึงพอใจในบริการพยาบาลของผู้พยายามฆ่าตัวตาย โรงพยาบาลมะการักษ์ จังหวัดกาญจนบุรีจารุวรรณ บุญไมตรีสัมพันธ์
2547ความพึงพอใจของผู้รับบริการ คลินิกพิเศษนอกเวลาราชการ โรงพยาบาลจุฬาลงกรณ์มยุรี ก้วยเจริญพานิชก์, 2524-
2538ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการที่สถานีอนามัยขนาดใหญ่จังหวัดอุตรดิตถ์ราณี เชาวนปรีชา
2541ปัจจัยที่เกี่ยวข้องกับการไม่มาตามนัดของผู้ป่วย ในการรักษาไข้มาลาเรียเชื้อฟัลซิปารัมที่มาลาเรียคลินิกและสถานีอนามัย อำเภอทองผาภูมิ จังหวัดกาญจนบุรีชมฬนาฎ สารีวงษ์
2556ผลของการใช้รูปแบบการพยาบาลเจ้าของไข้ของผู้ป่วยไตวายเรื้อรังต่อภาวะน้ำเกินและความพึงพอใจในบริการพยาบาลนพมาศ ขำสมบัติ
2549ผลของการใช้โปรแกรมการจัดบริการตามมาตรฐานการพยาบาลผู้ปว่ยนอกต่อความพึงพอใจในบริการของผู้รับบริการ และระยะเวลารอคอยในแผนกผู้ป่วยนอก โรงพยาบาลเมืองสมุทรปู่เจ้าสมิงพรายดวงกมล สายเทพ
2545ผลของการใช้โปรแกรมการพัฒนาความเป็นเลิศในพฤติกรรมบริการด้านการให้ข้อมูลทางการพยาบาลต่อความพึงพอใจของผู้ป่วย แผนกอายุรกรรมและศัลยกรรมทั่วไปอัจฉรา คงกิตติมากุล