Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Degree Disciplines
Help
For Staff Sign on:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
CUIR at Chulalongkorn University
Browsing by Subject Willingness to pay
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ก
ข
ฃ
ค
ฅ
ฆ
ง
จ
ฉ
ช
ซ
ฌ
ญ
ฎ
ฏ
ฐ
ฑ
ฒ
ณ
ด
ต
ถ
ท
ธ
น
บ
ป
ผ
ฝ
พ
ฟ
ภ
ม
ย
ร
ฤ
ล
ฦ
ว
ศ
ษ
ส
ห
ฬ
อ
ฮ
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 32
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2020
Consumer's media exposure, attitude and purchasing behavior on "café amazon for chance"
Sirapassorn Cheepborisut
2013
FACTORS AND BARRIERS THAT AFFECT THE PARTICIPATION IN VOLUNTARY HEALTH INSURANCE OF PEOPLE IN INFORMAL SECTOR IN BAVI DISTRICT, HANOI 2012
Lan Le My
2021
Investment model of commitment to parasocial interaction and purchase intention among beauty youtuber followers
Parima Kosakarn
2020
Relationship between online video game influencer’s credibility and purchase intention
Aniwat Sankosik
2015
RELATIONSHIPS BETWEEN CONSUMPTION VALUES, PERSONAL CHARACTERISTICS AND BEHAVIORAL INTENTIONS IN MOBILE SHOPPING ADOPTION AMONG DIFFERENT PRODUCT AND SERVICE TYPES
Rujipun Assarut
2021
Thai viewers’ exposure, engagement, and purchase intention on the Youtube advertisements during COVID-19 pandemic
Xinxin Ye
2021
The influence of Samsung smartphone social media advertising on Thai consumers’ attitude and purchase intention
Seint Sandi Tun
2020
The relationship between consumers' beliefs about Sephora Thailand’s website, attitudes, and online purchase intentions
Kemjira Wangkapan
2020
The relationship between influencer’s characteristics, consumers’ attitudes, and purchase intentions on CLÉ DE PEAU BEAUTÉ brand
Julie Parkinson
2013
WILLINGNESS TO PAY FOR PHARMACIST’S MEDICATION THERAPY MANAGEMENT (MTM) SERVICES: DISCRETE CHOICE EXPERIMENT
Sutthawan Chancheochai
2556
กลยุทธ์การสื่อสารการตลาด การเปิดรับข้อมูลข่าวสาร ความพึงพอใจ และพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อเสื้อผ้าแฟชั่นประเภทแฟชั่นรวดเร็ว
นลินมาส เหล่าวิวัฒน์
2556
กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดหนังสือนวนิยายไทยของสำนักพิมพ์และการตัดสินใจซื้อของผู้บริโภค
ธันยพร วรรณประเสริฐ
2563
การรับรู้ ทัศนคติและความตั้งใจซื้อสินค้าและบริการขององค์กรธุรกิจโรงแรมในสถานการณ์แพร่ระบาดของโรคติดเชื้อไวรัสโคโรนา 2019
ปรีดาภรณ์ ชื่นกลาง
2556
การวิเคราะห์รูปแบบและเนื้อหาของเว็บไซต์บริษัทนำเที่ยวต่างประเทศบนสื่ออินเทอร์เน็ต กับการแสวงหาข้อมูล ทัศนคติ และการตัดสินใจซื้อแพ็คเกจท่องเที่ยวต่างประเทศของผู้บริโภค
สุวคนธ์ เจียรณัย
2553
การศึกษาความเต็มใจที่จะจ่าย เพื่อการขนส่งนมโรงเรียนในจังหวัดราชบุรี
ชิษณุพงศ์ ว่องวงศ์ชนาสิน
2556
การสื่อสารของผู้มีอิทธิพลด้านความงามทางสื่อออนไลน์ และการเปิดรับข้อมูล ทัศนคติ และการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เครื่องสำอางของผู้บริโภค
ปนัดดา เซ็นเชาวนิช
2564
การเปิดรับสื่อ ความพึงพอใจ การรับรู้ความเสี่ยง และความตั้งใจซื้อเครื่องดื่มกาแฟแบบสมัครสมาชิกจัดส่งถึงบ้าน
วรรษา รักหลวง
2563
ความสัมพันธ์ระหว่างประสบการณ์ลูกค้าจากช่องทางที่หลากหลาย ภาพลักษณ์ตราสินค้า และความตั้งใจซื้อของลูกค้าโพเมโล่
สิริมา ชำนาญศิลป์
2556
ความเกี่ยวพันต่อสิ่งแวดล้อม ทัศนคติ และการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เพื่อสิ่งแวดล้อมของผู้บริโภค
ปริญญากร หาญวุฒิสุทธิ์
2564
ความเต็มใจที่จะจ่ายค่าขนส่งแบบ On-demand Deliveryในเขต กรุงเทพมหานครและปริมณฑล : กรณีศึกษา ห้างสรรพสินค้า
จิรักข์ เสือป่า