Search

Search History 


Current filters:
Start a new search
Select to load keywords     
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Select to load keywords     

Results 171-179 of 179 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2542กระบวนการและประสิทธิผลของการวางสินค้าในละครโทรทัศน์เสริมยศ ธรรมรักษ์
2546กระบวนการสังคมกรณ์ของผู้บริโภคและพฤติกรรมการซื้อสินค้าของผู้บริโภคเด็กในกรุงเทพมหานครทรรศยา เทียมเมธ, 2520-
2543กระบวนการสังคมกรณ์ของผู้บริโภคกับพฤติกรรมการซื้อสินค้าของเด็กในจังหวัดเชียงใหม่เบญจมาภรณ์ เมฆรา
2020Relationship between personality traits and consumer behavior in purchasing fashion apparel on electronic commerce platformsPichanan Toonkamthornchai
2014Reference Group Influences on Consumer's Product and Brand DecisionsNathathida Kovitcharoenkul
2015EFFECTS OF FOREIGN BRAND NAMES AND PRODUCT TYPES ON CONSUMER BEHAVIORPhotchanath Phongpanich
2020Consumer’s media exposure, motivation, and engagement on “call me emperor” mobile gameYun-jung Chung
2021Consumers’ perceived credibility of beauty key opinion leaders and online engagement with beauty brands on TwitterNatchapa Deeudomwongsa
2021Chinese consumers’ exposure to Weibo posts, awareness, and behavioral tendency regarding environmental issuesXue Gao