Search

Search History 


Current filters:
Start a new search
Select to load keywords     
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Select to load keywords     

Results 1-10 of 13 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2563ทัศนคติของผู้บริโภคที่มีต่อเนื้อหาบนเฟซบุ๊กแฟนเพจกับการตัดสินใจซื้อสินค้าในธุรกิจอีคอมเมิร์ซในช่วงการระบาดของไวรัส Covid-19ฐิติวัลยา ไทยมงคลรัตน์
2563การสื่อสารตราสินค้าประเด็นเรื่องความหลากหลายทางเพศ ทัศนคติและการตัดสินใจซื้อของผู้บริโภคกลุ่มเจเนอเรชันมีพิชชาภา พุทธจรูญ
2563การสื่อสารการตลาด ประสบการณ์การใช้บริการ ทัศนคติ และการตัดสินใจซื้อสินค้า เซเว่น อีเลฟเว่นของผู้บริโภคเจเนอเรชันมีณัฐชนน โกสีย์ไกรนิรมล
2020The relationship between influencer’s characteristics, consumers’ attitudes, and purchase intentions on CLÉ DE PEAU BEAUTÉ brandJulie Parkinson
2020The relationship between consumers' beliefs about Sephora Thailand’s website, attitudes, and online purchase intentionsKemjira Wangkapan
2021The influence of Samsung smartphone social media advertising on Thai consumers’ attitude and purchase intentionSeint Sandi Tun
2021The influence of brand ambassador on brand image and purchasing decision of C-Vitt among expatriates and localsAgung Baskara
2021Thai viewers’ exposure, engagement, and purchase intention on the Youtube advertisements during COVID-19 pandemicXinxin Ye
2021Consumers’ perceptions and attitudes towards Louis Vuitton and their brand ambassadorsVictor Mechai Siharath
2021Consumers’ exposure, attitude and purchase intention toward environmental communications on oil and gas business Facebook fan pagePornswan Wutthirakkhajohn