Statistics

Total Visits

Views
ปัจจัยที่ส่งผลต่อการประเมินการขยายตราสินค้าของผู้บริโภค 968
ปัจจัยที่ส่งผลต่อการประเมินการขยายตราสินค้าของผู้บริโภค 52

Total Visits per Month

June 2024 July 2024 August 2024 September 2024 October 2024 November 2024 December 2024
ปัจจัยที่ส่งผลต่อการประเมินการขยายตราสินค้าของผู้บริโภค 7 8 8 7 53 190 2

File Downloads

Views
056c4653-3ed0-4771-83f7-3607440c4709 78
ac1bbdab-2ec8-4f7f-a0d8-f44c3fbac570 77
f961b3b3-8969-4f12-b1b7-a5d147ad7872 54
003003fd-618d-4fbc-ad91-b08ba106b381 41
a04f8d78-717a-4eed-a2e9-3b901dc201e9 40
476abd3e-5a26-4adf-b159-d784d59f9776 30
bccfc18b-8940-441d-a54c-d4534670ff60 25

Top Country Views

Views
Thailand 540
Japan 189
United States 95
China 48
Germany 33
Vietnam 26
Singapore 12
United Kingdom 6
Russia 5
Switzerland 2

Top City Views

Views
Nonthaburi 410
Tokyo 189
Bangkok 51
Parsippany 48
Hanoi 26
Singapore 12
Ashburn 8
Huai Khwang 8
New York 8
Boydton 6