Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/83856
Title: | การสร้างแนวคิดส่วนตัวจากตราสินค้าระดับโลกของเด็กและวัยรุ่นไทย : รายงานผลการวิจัย |
Other Titles: | Development of self-concept from global brand in Thai children and adolescents |
Authors: | สุทธิลักษณ์ หวังสันติธรรม |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะนิเทศศาสตร์ |
Subjects: | การสร้างชื่อตราผลิตภัณฑ์ -- แง่จิตวิทยา การรับรู้ตนเอง -- แง่เศรษฐกิจ การรับรู้ตนเองในเด็ก โฆษณา Branding (Marketing) -- Psychological aspects Self-perception -- Economic aspects Self-perception in children Advertising |
Issue Date: | 2552 |
Publisher: | คณะนิเทศศาสตร์ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
URI: | https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/83856 |
Type: | Technical Report |
Appears in Collections: | Comm - Research Reports |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Suthiluck Vu_Res_2552.pdf | รายงานการวิจัยฉบับเต็ม (Fulltext) | 69.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.