Please use this identifier to cite or link to this item: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/83856
Title: การสร้างแนวคิดส่วนตัวจากตราสินค้าระดับโลกของเด็กและวัยรุ่นไทย : รายงานผลการวิจัย
Other Titles: Development of self-concept from global brand in Thai children and adolescents
Authors: สุทธิลักษณ์ หวังสันติธรรม
Other author: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะนิเทศศาสตร์
Subjects: การสร้างชื่อตราผลิตภัณฑ์ -- แง่จิตวิทยา
การรับรู้ตนเอง -- แง่เศรษฐกิจ
การรับรู้ตนเองในเด็ก
โฆษณา
Branding (Marketing) -- Psychological aspects
Self-perception -- Economic aspects
Self-perception in children
Advertising
Issue Date: 2552
Publisher: คณะนิเทศศาสตร์ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
URI: https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/83856
Type: Technical Report
Appears in Collections:Comm - Research Reports

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suthiluck Vu_Res_2552.pdfรายงานการวิจัยฉบับเต็ม (Fulltext)69.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.