Please use this identifier to cite or link to this item:
https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/83795
Title: | การพัฒนารูปแบบการเรียนการสอนตามแนวคิด การพัฒนาด้านจิตพิสัยเพื่อสร้างเสริมสุขภาพนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนต้น : รายงานวิจัย |
Other Titles: | The development of a teaching-Learning model based on affective Domain to promote Lower Secondary School Students' Health |
Authors: | จินตนา สรายุทธพิทักษ์ |
Other author: | จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. คณะครุศาสตร์ |
Subjects: | จิตพิสัย การส่งเสริมสุขภาพ นักเรียนมัธยมศึกษา -- สุขภาพและอนามัย |
Issue Date: | 2557 |
Publisher: | คณะครุศาสตร์ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย |
Description: | การสร้างเสริมสุขภาพนักเรียน -- แนวคิดเกี่ยวกับรูปแบบการเรียนการสอน -- ทฤษฎีและแนวคิดที่ใช้เป็นพื้นฐานของการพัฒนารูปแบบการเรียนการสอนแนวคิดด้านจิตพิสัย |
URI: | https://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/83795 |
Type: | Technical Report |
Appears in Collections: | Edu - Research Reports |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Jintana Sa_Res_2557.pdf | รายงานการวิจัยฉบับเต็ม (Fulltext) | 10.36 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.